breadcrumbs_revolution_theme

Шановні клієнти!

Нам дуже шкода, що виникла потреба повернути придбаний у нас товар. Ми зробимо все, щоб процедура повернення була максимально простою та зручною.

Будь ласка, ознайомтеся з цими умовами, перш ніж звертатися в службу підтримки клієнтів.


1.СРОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1.1. Обмін і повернення товару, придбаного через інтернет-магазин https://nicegarden.com.ua/, можна здійснити протягом 14-ти календарних днів.

 Згідно ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів" не рахуючи дня покупки, якщо цей товар не перебуває в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

1.2. Якщо Ви ще не отримали товар, Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши про це в Службу підтримки Клієнтів нашого магазину. Для цього Вам необхідно написати лист про скасування на info@nicegarden.com.ua. Тема листа: «Скасування замовлення», в листі обов'язково вкажіть номер замовлення або зв'яжіться по телефону: 044-369-31-32 або (098) 076-74-77 з оператором інтернет-магазину і відмініть Ваше замовлення.


2. ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ

2.1. Наявність документа, що підтверджує факт покупки і оплати (Товарний чек, видаткова накладна або ТТН)

2.2. Товари, які повертаються повинні бути повністю укомплектовані, мати товарний вигляд (мати ярлики, бирки, упаковку зі штрих-кодом, що не имееть слідів експлуатації, товар повинен знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів).

 2.3. Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки,

2.4. Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером, отримати і оформити заявку на повернення або оформити онлайн форму на повернення на сайті https://nicegarden.com.ua/ua/return-add.


3. ПІСЛЯПЛАТА

3.1. Даний вид доставки та оплати замовлення передбачає отримання товару у відділенні транспортної компанії або кур'єрською службою після огляду і перевірки замовленої позиції.

3.2. Дуже важливо, при отриманні замовлення ретельно перевірити отриманий товар, а саме:

А) Дані одержувача, номер замовлення, кількість місць;

Б) Комплектація, відповідність товару і кол-ва згідно з накладною;

В) Відповідність товару фото, опису, заявленим характеристикам на сайті;

Г) Цілісність, справність, працездатність.

3.3. Якщо в процесі перевірки були виявлені зауваження, прохання якомога швидше звернутися до Служби підтримки Клієнтів по телефону (098) 076-74-77 і повідомити про проблему. Якщо ніяких зауважень не виявилося, товар повністю відповідає заявленим характеристикам, тільки після цього проводите оплату, тим самим підтверджуючи, що товар належної якості.

3.4. У разі виявлення пошкоджень при огляді товару, отриманих при транспортуванні, потрібно зв'язатися зі Службою підтримки Клієнтів по телефону (098) 076-74-77, повідомити про виявлення пошкоджень та оформити претензію компанії-перевізнику. Після того як товар був оплачений і його забрали з відділення транспортної компанії, відповідальність за його цілісність лягає на клієнта. Ми не зможемо вплинути на рішення перевізника, якщо пошкодження будуть виявлені після того як товарно-транспортна накладна була успішно завершена.

3.5. Обміну та поверненню не підлягають уцінені товари (зі знижкою за дефектами), про які завчасно було повідомлено покупцеві.

3.6 За умовами післяплати - покупець оплачуєте замовлення тільки після отримання та огляду товару. Немає ризиків з приводу того, що продавець не відправить товар після оплати. Особливість післяплати - клієнтові потрібно заплатити комісію транспортної компанії за надання фінансових послуг.


4. ОПЛАЧЕНЕ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1. Клієнт, який оплатив замовлення при оформленні, до фактичного отримання товару, має всі ті ж можливості, що і клієнт, який оформляє замовлення післяплатою (див. П. 3.2.), а в разі виявлення пошкоджень виконати п.3.4.


5. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Для здійснення повернення необхідно виконати наступні умови:

5.1.Упаковати товар в повній комплектації, вкласти в упаковку товарну накладну, всі пломби, ярлики та етикетки, що додавалися до товару (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті). Заповнити заявку на повернення або онлайн форму на повернення на сайті https://nicegarden.com.ua/ua/return-add.

5.2. Доставити в пункт самовивозу або звернутися до найближчого відділення "Нова Пошта" та відправити товар разом із заповненими документами на вказану адресу, повідомити номер ттн на електронну пошту info@nicegarden.com.ua. Витрати на доставку оплачує покупець.

5.3. Грошові кошти будуть Вам повернуті протягом 14-ти робочих днів на банківську карту з моменту отримання нами товару і підтвердження умов збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду, відповідно до вимог для повернення.

5.4. Ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

• Товар був у вжитку;

• Товари, які не підлягають поверненню, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р;

• Закінчився термін для повернення (14 днів з моменту отримання замовлення);

• Посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою.

• Плата за зворотну пересилку товару належної якості проводиться покупцем, відповідно до тарифів Нової Пошти.

• Посилки, що не були оформлені належним чином будуть повернуті відправнику.


6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

6.1. У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилку товару.

6.2 Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.

6.3 Повернення грошових коштів, в разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.

6.4 Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.


7. ДОГОВІР ОФЕРТИ

Передбачає права і обов'язки обох сторін в вище перерахованих випадках і не вимагає додаткового підписання. Якщо Вам довелося звернутися за додатковою інформацією в цей розділ, перед оформленням заявки на повернення, Ви підтверджуєте, що уважно ознайомився та повністю згодні з умовами всіх перерахованих вище пунктів.


Сподіваємося, що цей розділ буде нудьгувати;)

З повагою, команда NiceGarden